این مدل از هدست بلوتوث‌ی بی سیم را می‌توانید  به  گوشی موبایل متصل کرده و از آن برای گوش دادن به موسیقی و پاسخ‌گویی به تماس‌هایتان استفاده کنید. شما می‌توانید این هدست را به انواع گوشی‌های موبایل با سیستم‌ عامل اندروید یا iOS متصل کرده و از آن استفاده کنید. 

 

 

ابعاد آن به‌صورتی است که به‌راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. با استفاده از پلاستیک و سیلیکون نرم تولید شده و در برابر خط ‌و خش مقاومت دارد. شما می‌توانید آن را با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل‌تان متصل کرده و از صدای با کیفیت آن لذت ببرید.  توجه داشته باشید که محدوده عملکرد بلوتوث در این محصول 10 متر است و اگر فاصله‌ی گوشی موبایل و هدست شما بیشتر از این مقدار شود، ارتباط قطع خواهد شد.  

 

 

روی بدنه‌ی این مدل یک نشانگر LED تعبیه شده تا وضعیت روشن، خاموش هدست را برای شما نمایش دهد.همچنین دارای دکمه ی بالا و پایین بردن صدای هدست در بالای آن و همچنین پرت شارژ کردن هد ست می باشد.بنابراین اگر به دنبال یک هدست سبک هستید تا علاوه بر پاسخ‌گویی به تماس‌های ورودی، امکان گوش دادن به موسیقی را هم برای شما فراهم کند، این مدل از هدست‌های ریمکس یک انتخاب مناسب برای‌تان خواهد بود و حتی یک هدیه خوب به دوستانتان.